[ X ]
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe...
abonare newsletter | caută:
publicat la: 28/11/2013
Vouch! – aplicaţie care localizează unde eşti şi donează în locul tău

Vouch! – aplicaţie care localizează unde eşti şi donează în locul tău

Utilizatorii români de smartphone-uri pot dona acum fără a scoate bani din buzunar către organizaţiile non-profit pe care le susţin. Aceştia trebuie doar să utilizeze aplicaţia Vouch! şi să îşi aleagă cauza preferată, respectiv organizatia pe care o susţin.

Mai Mult Verde, Unicef, Salvaţi Copiii, SOS Satele Copiilor sunt doar câteva dintre cele peste 40 de cauze din România înscrise deja în aplicaţia Vouch!, pentru care consumatorii pot colecta cirese, care se transforma in bani redirectionati automat catre organizatia respectivă. În momentul de față sunt disponibili peste 100.000 dolari, bani proveniţi de la companiile implicate în proiect, precum şi din fondurile dezvoltatorului.

Mecanismul aplicaţiei presupune ca utilizatorul să îşi aleagă cauza pe care o susţine şi apoi să înceapă să dea Vouch,  actiune similară ”Check-in-ului”. Cireşele colectate la fiecare Vouch reprezintă moneda aplicaţiei, care se transformă ulterior în bani, paritatea fiind de 1 dolar la 10.000 cireşe.

În general, utilizatorul colectează între 100 şi  5000 de cireşe la un singur Vouch, însă există companii care pot dona mai mult atunci când oamenii vizitează locaţiile lor. Utilizatorul are libertatea de a schimba cauza oricând, astfel că poate susţine mai multe organizaţii pe parcursul utilizării aplicaţiei. 

Aplicaţia a fost dezvoltată de Voucherry, o companie înfiinţată în SUA cu o experientă de peste 20 de ani în Cause Marketing, iar anul acesta a fost lansată în România. Noul concept pe care Voucherry îl propune este CSR-ul interactiv, o nouă formă de responsabilitate socială care implică în primul rând consumatorii în susţinerea organizaţiilor care servesc comunitatea. Astfel, companiile donează doar în momentul în care consumatorii interactionează cu ele, ceea ce înseamnă că fiecare utilizator este conștient de efortul companiei și îl răsplătește cu vizite în locațiile acesteia , iar cauzele primesc șansa de a obţine mai mulţi bani pentru proiectele desfăşurate, în funcţie de cât de puternică e legătura cu susţinătorii.